A Secret Weapon For اصفهان

Wiki Article

اگر شما نیاز به ایمپلنت دارید اما دندان های شما دارای بی نظمی است و نیاز به ارتودنسی هم دارد باید بدونید که ابتدا باید به درمان ارتودنسی اقدام کنید.

بخاطر چنین مسائلی است که توصیه اکید این است که برای ترمیم و بازسازی دندان ها خود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه شود که از دندانپزشکان متخصص و مجرب بهره میبرد.

توانایی برقراری ارتباط خوب با بیماران و شنیدن نیازها و انتظارات آنها

ورود

ماندگاری لمینت دندان به نوع آن بستگی دارد. لمینت سرامیکی به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ سال ماندگاری دارد. اما کامپوزیت ونیر طول عمر کوتاه‌تری دارد.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹ سلام من دندون دومی بالا کنار نیش به نسبت بقیه دندونام عقب تر هست با لمینیت میشه مرتبش کرد؟

در ابتدا بیمار لازم است با تصاویر سه بعدی از دندان و مدل های آن و فک خود پس از انجام ایمپلنت آشنا شود.

ایمنی کاربری اجزای تشکیل‌دهنده این مدل دندان‌ها تضمین شده است.

برای دریافت مشاوره کاشت ایمپلنت دندان و نوبت گیری، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

 این نوع ایمپلنت‌ها اغلب برای نگهداشتن دندان مصنوعی برای افرادی که دارای ارتفاع کافی استخوان نیستند قابل استفاده است. برای مطالعه بیشتر درباره انواع روش‌های کاشت check here ایمپلنت دندان این مقاله لاتین را مطالعه کنید.

همچنین مراقبت از لمینت دندان باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. اگر از لمینت دندان‌های خود به درستی مراقبت کنید، می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.

در روش سنتی و معمولی ایمپلنت پس از اینکه دندانپزشک فیکسچر (پایه) ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می‌دهد، به چند ماه فرصت نیاز است تا استخوان رشد کرده و به ایمپلنت جوش بخورد.

کاشت دندان بهترین راه حل برای دندان های از دست رفته است.

ایمپلنت، کاشت یک دندان مصنوعی با استحکام بالا در داخل فک است. جنس ایمپلنت دندان از تیتانیوم است که در صورت نگهداری اصولی تا بیست سال عمر خواهد کرد.

Report this wiki page